Aldrig mer WetSeal

God morgon! Strålande sol idag, vilket perfekt höstväder det är=)
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Känner för att ta på mig några klackar och hitta på något kul. Vi får se vad det blir:) Vad ska ni göra idag?

 Förresten så beställde jag från WetSeal för typ 3 veckor sen och höll tummarna för att dom hade bättrat sig. Men nej det hade dom inte. Det tog tre veckor innan jag fick ett bekräftelse mail där det stod att dom kommer skicka sakerna som finns i lager inom 5 dagar. Vadå finns i lager? Nu har jag ingen aning om vilka saker jag kommer få, på 3 veckor kanske inte allt som jag beställt finns kvar? Åhhhh jag vet att jag sagt det innan men jag säger det igen. Aldrig mer WetSeal!!


/Tanja

Kommentarer
Postat av: neli

MAMA MIA, hur kan du ha svårt för ett par YSL pumps? =O typ snyggaste skorna som finns efter louboutin haha. men smaken är som baken haha =D

2011-10-09 @ 17:14:05
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0