Fest igårkväll

Jag är uppe med tuppen idag. Har precis ätit pannkakor till frukost och är proppmätt. 
Vi var ju på fest igår. Det blev rätt lugnt. Lite folk, lite dricka, lite bra musik. Jag satt hela kvällen och hoppades på att det skulle vi roligt liksom men det blev aldrig riktigt roligt. Dessutom var det en sån kväll när man känner sig tråkig och trivs inte i sina kläder och håret ligger fel osv osv osv. Ni vet vad jag menar?
Jag gillar inte Indira Radic heller. Stör mig på hennes hår. Haha det var mycket gnäll på en gång!
Idag är det söndag. Får se vad som händer då. Skulle eventuellt träffa Selma men hon mådde inte så bra igår så vi får se! Hoppas ni får en trevlig söndag!














/Tanja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0