Fredag!

Äntligen fredag! och det är min lediga helg!! =) jag är ledig 4 dagar i rad! tro mig, det händer väldigt sällan! så jag ska passa på å njuta! =)

Igår jobbade jag bara fram till lunch sen på eftermiddagen var jag på brandskyddsutbildning på Brandorama på berga! Det var väldigt kul faktiskt och instruktören var superbra! =)

Idag ska umgås lite med min mamma, ska åka hem till henne för hon har varit lite dålig sista dagarna och köpa med mig lite gott till henne =) Sen ikväll blir det bara fredagsmyyys =) Jag hade sparat ett paket chips till idag men såg att Bruno inte hade kunnat hålla sig utan det är nästan tomt.. så jag får väl köpa lite nytt gotte inför kvällen =)

Imorgon ska jag iväg till väla med en kompis som även hon är gravid, hon är en månad längre än mig dock, men det ska bli trevligt och vi passar på å tar en go fika sklart =)

Näää.. nu börjar hundarna bli otåliga här, de vill åka bil!! =)

Ha en bra dag !
/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0