Måndag..

Idag är det sista dagen på min 4-dagars helg.. Det gick snabbt måste jag säga! Så imorgon är det back to work!

Det blev en del shopping för min del med igår i Ullared =) köpte lite kläder som tunikor, mammatights, kofta...
Sen fick hundarna en ny säng som dom ÄLSKAR! och lite nya leksaker.. Försökte att inte handla något till bäbisen, för vi vet fortfarande inte könet och Bruno vill gärna vara med. Men jag köpte en Pingu mjukis. Jag älskade pingu när jag va liten!!

Men i december blir det en ny runda till Ullared och då ska vi nog handla mer bäbis saker =)

Nu ska jag iväg och fika med en vän, innan jag ska möta upp älsklingen och provköra en bil vi kanske ska köpa =)

Ha en bra dag!
/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0