Pumaskor och bio

God morgon!
Nu har jag legat i sängen et tbra ta och försökt sova. Varför är det alltid så att på helgen när man får sova länge som kan man inte? Haha det är som Emil i Lönneberga när han är på marknande och hans pappa blir sur på honom för att han köper sockerdricka för alla sina pengar. "När jag inte har pengar då kan jag inte dricka sockerdricka, när jag har pengar då får jag inte dricka sockerdricka. När i hundans ska jag dricka sockerdricka?" På tal om ingenting :P
Igår var jag och Sara fullt upptagna. Direkt efter jobb åkte vi till Pumas utförsäljning för billig shopping. Än en gång fick jag upphäva shoppingförbudet, dom har utförsäljning en gång i halvåret bara. Köpte iaf bara ett par skor för 250 kr.
Senare var det dags för bio ,Crazy, Stupid, Love och popcorn. Älskar att gå på bio:)
Ikväll är det fest!

 
Mitt huvud är i en konstig vinkel. Ser ut som en sån Booblehead ;)

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0