Söndag i min nya tröja

God morgon!
Igår hade jag fullt upp hela dagen så jag får blogga om gårdagen idag istället=)
Jag mötte upp Sara i stan för att äta frukost. Det var länge sen så vi tyckte det var dags. Efter frukosten tog vi en promenad till en stor loppis där mamma säljer saker. Där stod min bror och försökte sälja MIN magträningsmaskin. Som jag letat efter hur länge som helst. Haha äntligen är den på rätt ställe igen :P
 Innan vi åkte hem var det dags för en gräddbulle så klart=)
På kvällen kom Valentina hit för lite hjälp med matten och sen var det dags för Pan-Am. Nya serien på TV3. Den var fakstikt väldigt bra=)
Jag hade på mig en ny tröja från Ullared igår. Gillar den supermycket, tycker den är så fint stickad liksom=). Tyvärr blev den ingen riktigt bra bild på den, men ni får föreställa er den i huvudet=) Den är långarmad och lite båtringad i halsen.

Förresten det var en läsare som undrade för et tag sen (sorry att svaret dröjde så) hur man bestället från AmiClubWear. Ibalnd när dom haft en stor rea så hinner dom inte uppdatera sidan, när du försöker lägga något i korgen kan det vara så att det mesta redan är slut. Försök med någon annan sak eller vänta någon dag. Det har aldrig krånglat för mig att beställa därifrån!



/Tanja

Kommentarer
Postat av: neli

ja jag älskar också modellen på den sista klänningen.. folk som har beställt den har sagt att man kan justera längden på den =) hur bra som helst ju haha.

2011-10-17 @ 20:43:01
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0