The Three Musketeers

The three musketeers handlar om Athos, Porthos och Aramis, tre förlegade musketörer åt den unga Kungen av Frankrike. D'Artagnan kommer till Paris för att bli musketör precis som sin pappa.
Kardinalen Richeliu smider planer för att få Frankrike att gå i krig, i tron om att folket då kommer välja honom, en bättre lämpad kung för krig.
Det är nu dags för muskertörerna att se till att stoppa hans ondskefulla planer innan Frankrike går ut i krig med England.

Jag ger filmen många poäng. Riktig äventyrsfilm, utan överdrivet våld och blod.
Filmen visas i 3D och jag vet inte riktigt vad jag tycker om 3D. Tycker bilden blir suddig. Men men det är ju en smaksak, filmen var iaf lättsam, riktigt bra och absout värd att se=)



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Jess'

härligt! de hoppas jag med :D

2011-10-02 @ 21:37:35
URL: http://jessicannelie.blogg.se/
Postat av: Linas blogg

SV: Japp de stämmer, han gör samma låt, fast han gör om den lite :)

2011-10-03 @ 02:18:43
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0