Väla och IKEA

God morgon!
Dags att jobba igen då! Kan man behöva semester efter att ha jobbat i tre månader bara? Det känns så...hehe
Igår träffade jag Selma lite. Äntligen! Vi har inte setts på hur länge som helst. Hon frågade om vi kunde åka till IKEA för hon behövde köpa ljus. Haha hela vagnen var full, så hon ljög ju inte när hon sa hon behövde köpa ljus iaf=)
På IKEA passade vi på att äta panerad spätta och till efterätt blev det gräddbullar så klart!
Idag är det fredag vilket betyder helg! Vad ska ni hitta på?

Jag visar stolt upp min nya tröja.=) Från New yorker. Älskar detaljen med kragen och knapparna. Färgen ser konstig ut här., den var svår att fånga på bild.


/Tanja

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan checka gärna in min blogg, kolla gärna in kategorierna (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till!) Vem vet du kanske gillar min blogg?

Annars hur mår du? :)

2011-10-14 @ 17:51:12
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0