Boban Rajovic ikväll

God morgon!
Idag är det fredag och helg. Ikväll ska Sneza, Detti och jag iväg på fest i Malmö. Boban Rajovic spelar. Och ska jag vara ärlig är jag inte sugen på det för öre. Jag vakande i morse och hade ont i halsen, vilket inte borde vara någon fara för jag går ju fortfarande på antibiotika. Jag ska inte dricka något iaf ikväll. Eller ska försöka haha. Vem vet vi kankse får skitkul? Brukade vara dom kvällarna man inte ha några förväntningar som blir bäst ju=)

(Tänkte lägga in en låt med Rajovic här men får inte det att funka.)

Förresten vi har rätt många nya läsare vilket är superkul, men mindre kommentarer än någonsin vilket inte är lika kul. hehe=)

/Tanja

Kommentarer
Postat av: MeiQi

sv; ah kan du inte lägga upp bild på den dräkten?? :P

2011-09-23 @ 17:17:56
URL: http://meiqi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0