Lördag

God morgon! Då var det lördag och jag var uppe med tuppen, så klart. Varför kan man aldrig sova länge när man får sova länge? hehe
Idag har jag inga speciella planer. Ska försöka träna eller gå en lång promenad. Behöver röra mig, det hat blivit alldeles för mycket tv-tittade, eller ska jag säga serie-tittande? Håller på att titta på Greek hela tiden. Det har gått 4 säsonger, har sett 3,5. Jag räknade precis ut att jag har slösat 38 timmar på bara den serien. Haha rätt hemskt egentligen. Men den är verkligen super bra=)
Well well ska gå och lägga mig igen, håll tummarna för att jag kan sova en stund till!
Hoppas ni får en bra lördag!

Förresten, jag har shoppingförbud igen men dessa linne från WetSeal hade ju inte suttit fel...


/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0