Söndag..

Som ni ser från tidigare inlägg så blev jag överraskad med en underbar babyshower av Tanja och tjejerna igår! Synd bara att min pappa råkat avslöja det =(

Men det var ändå hur kul som helst!! Det var jätterfint dekorerat och det bjöds på en massa god mat och kakor och Tanja o tjejerna hade kommit på roliga lekar =)





Tanja hade gjort ett fint halsband med små nappar på som jag hade åp mig =)



Ett specialdesignat glas fick jag åsså =)



Självklart fanns det en stork!!



En av lekarna, gissa måttet på babykulan =)



Vi fick en massa fina presenter =)



Det var en väldigt skojj och jag var helt slut efteråt!! Sov som en stock inatt!!
Tack så mycket tjejer!!

/Selma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0