Tisdag..

Igår var vi hos barnmorskan och det visar sig att den lille nu har fixerat sig =) så det är bra!! Allt annat såg bra ut också, bara att jag hade liite lågt Hb, så det får bli järntabletter sista tiden för att fylla på förrådet =)

Så nu får bebis gärna komma! Vi är redo här hemma nu!

Jag hittade en fin långklänning idag som jag beställde, vi är bjudna på 2 bröllop i sommar och dena tänkte jag ha på ett av dem iallafall, hoppas hoppas den är tillräckligt lång för mig!!=)

Den är från Bonprix och jag gillar att man kan bära den på 2 olika sätt =)

Den är lite enkel för bröllop tänkte jag först, men man kan ju alltid blinga upp den med hjälp av ett coolt skärp, fina smycken och klackar =)




Vad tycker ni?

/Selma


Kommentarer
Postat av: neli

snyggt =)

2012-04-17 @ 20:18:43
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0