Torsdag..

Då var det snart lååånghelg! ÄLsklingen har tagit ledigt måndag så han har långhelg! och det är bra! vi har en del som ska hinnas med här hemma innan bebis kommer!!

Idag ska jag träffa Tanja, så det blir väl enj fika elller nåt!! =) hoppas på fint väder! det ser itne så ut, men man kan alltid hoppas att det vänder! Men nästa vecka ska det fina vädret komma iallafall!! underbart.. upp till 24 grader i slutet av nästa vecka är inte illa!! Men maj-månad brukar ju föra med sig fint väder =)

Innan jag åker till Tanja ska jag hämta ut klänningen som jag har beställt =) hoppas hoppas hoppas den är tillräckligt lång!!

Ha en bra dag!

/Selma

Kommentarer
Postat av: sara's hemligheter - att överleva våldtäkt

Vad är DU mest nöjd med hos dig själv? Din humör, dina ögon, ditt hår, ditt tålamod, ditt leende, ditt skratt..? Det kan vara vad som helst! Just nu skriver jag ett skolarbete om självkänsla/självförtroende och behöver så många svar jag kan få! :) vill du hjälpa mig? Gå in på länken nedan och lämna en kommentar;



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/april/fraga-vad-ar-du-mest-nojd-med-hos-dig-sjalv.html#comment

2012-04-26 @ 10:37:40
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0