En solig lördag

Idag har det varit väldigt varm och skönt och jag fick äntligen min våffla i Pålsjöskog tillsammans med Sara.
Sen blev det en runda ner på stan och någon matmarknad där vi köpte närodlade grönsaker. Det ni:)
Nu blir jag tvingad att titta på handboll. Får se hur lång tid det tar innan jag somnar till i soffan. Sport har den effekten på mig=)
Älskar när det är fint väder på helgerna! Håll tummarna för imorgon också...
 
Nytt linne från Calliope och nya skor från Roberto, både mina och Saras:)
 
 
 
 
/Tanja
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nannasnowblack - om min deff & träning!

Vad gott med våfflor! Det var inte igår man åt det :)

Sv: Ja visst är den söt! Har sånna tallrikar också och jag älskar dem! :)

2012-08-04 @ 19:55:32
URL: http://nannasnowblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0