Inför lördag

Då var man hemma efter en lång dag. Efter jobb begav jag mig direkt hem till Sara för att hjälpa henne välja outfit till lördag då vi ska ha KickOff med jobb. Vi skulle också testa att göra någon rolig frisyr på henne. Haha och rolig blev den iaf!
Även om vi misslyckades med frisyren så hittade vi iaf en passade outfit och nu har Sara en väldigt städad byrå. Ni vet hur jag är med att städa allas garderober! Tål inte när det inte är ordning hehe.
Nu ska jag nog bädda ner mig i soffan och kolla lite seier tror jag...Fast först måste jag också ta en titt i garderoben!
 
Trots en väska full med stylingredskap lyckades jag inte...Tur jag inte drömmer om att bli frisör!
 
 
/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0