Juldagen..

jisses vilken mysig jul vi har haft!!
 
Eftersom både mina föräldrar och svärföräldrarna inte var hemma under jul i år, så blev det bara vi vår lilla familj som firade tillsammans, Mannens syster kom även hit eftersom hennes sambo jobbade..
 
igår var vi hemma och kollade film, åt god mat.. kollade klart också på Kalles jul och sen öppnade vi klappar! Tomten kom faktiskt också!! Jacob blev väldigt chockad, lite rädd också tror jag men han grät aldrig., men han tog heller knappt bort blicken från tomten..
 
 
 
 
Idag var vi hemma hos Jacobs gudföräldras föräldrar på middag =)
 
Nu myser vi hemma i soffan och imorgon blir det lite middag med min släkt =)
 
Ha en fortsatt trevlig kväll
 
/Selma
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

Härlig jul ni verkar ha haft o så söt han är er Jacob=)
Du förresten vårt paket från Wetseal har inte anlänt än?=P

Svar: Hej! Jaa den var underbar! hur hade ni det? Nää, det har inte kommit än, hoppas på att det kommer idag!! Posten kommer ganska sent hos oss!! Men Tanja gav mig ditt nummer så jag hör av mig direkt det anländer!! =)
tanjaselma.blogg.se

2012-12-27 @ 10:57:02
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se
Postat av: Sara

jo här var det också mys:) Dock uppskattade Hampus inte alls tomten:P
Bra du har mitt nr, hoppas det kommer snart...tar lång tid tycker jag hehe.

2012-12-28 @ 22:48:58
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0