Shopping (Dag 8)

God morgon härifrån Florida!
I natt har jag sovit. typ 11 timmar. Var helt slut igår. Har haft svårt att sova här. Ni känner ju mig, kan inte ligga still när det finns så mycket att göra! haha Äta? Det har vi inte tid med. haha Ungefär så är det, äta och sova kan vi göra när vi kommer hem ;)
 
Iaf igår spenderade vi hela dagen inomhus. I världens största köpcentrum, typ. Det var som en hel stad! Så ni kan ju tänka er att vi fick en hel del shoppat.
 
Idag tänkte vi åka in till Miami Beach och sola och bada där lite.
 
 
Brownie med glass, grädde och chokladsås. Mmmm sååå gott!
 
/Tanja

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh shopping:) trevligt med att du tänkt på mig♥;)

2012-12-29 @ 21:54:52
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se
Postat av: Sara

Åh shopping:) trevligt med att du tänkt på mig♥;)

2012-12-29 @ 21:56:15
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se
Postat av: britt

ohhh... jag vill ju vara med ;)

2012-12-30 @ 10:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0