Shopping..

Idag var det dags för oss att åka till Ullared.. Jag, lilleman, mannen och min mamma..
Det var inte alls mycket folk där och vi var klara på 2,5 timme! =)
 
En av sakerna vi köpte där var en pulka till lillen! Så nr vi kom hem så provade vi såklart den! Och han gillade det inte i början, men när man började gå med honom så blev han glad och när man halvsprang lite med honom blev han superglad! Så det var skoj!! Vi får ta en runda imorgon igen!
 
 
 
Nu har jag lagt lillen och mannen är på fotbollsträning, så jag tittar på senaste Greys Anatomy avsnittet..
 
Ha en trevlig kväll!
 
 
 
/Selma
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag planerar ett bröllop efter sommaren och undrar om du kan blogga lite om det ämnet :) Lite tips och kanske mer om hur du planerade ditt. Kram

2012-12-08 @ 14:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0