Stövlar i burgundy

Jag hade hoppats på att få hem våra skor idag vi beställt från ShiehkShoes. Det har gått en tag nu. Det fanns ingen Avi i brevlådan idag så håll tummarna för att den kommer imorgon=)
Jag beställde ju tre par skor men var väldigt nära på att beställa 4 par. Hittade dessa snygga stövlarna och var i valet och kvalet .Det var färgen som gjorde mig osäker. Tycker den är supersnygg men kom på att jag antagligen ändå aldrig skulle använt dom!
Vad tycke rni? Skulle jag beställt dom ändå kanske?


/Tanja

Kommentarer
Postat av: sara

Hoppas dem kommer snart,är så nyfiken på om mina kommer passa.Vilket jag hoppas innerligt!

2012-02-07 @ 19:59:58
URL: http://mammaochhampus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neä:-)

2012-02-07 @ 22:16:16
Postat av: Britt

Superfina, men du hade inte använt dom tror jag ;)

2012-02-08 @ 06:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0