Bowling

Igår var min sista lediga dag och istället för att sitta hemma och sörja detta åkte vi till Malmö för att äta på Boomers och bowla på Big Bowl.
Maten var god som vanligt och bowlingen var roligt för en gång skull. Är inte jätteglad fö rbowling i vanliga fall, brukar tröttna rätt snabbt men igår bowla vi 50 minuter innan vi kollade på klockan! Jag och Mario låg hela tiden på samma poäng nästan så tävlingsmänniskan kom fram i mig!










En outfitbild med lite snyggare skor=)

/Tanja

Kommentarer
Postat av: Marieh

Ser ut som ni haft riktigt roligt :) jag är egentligen inte så mycket för bowling heller men de senaste gångerna har jag faktsikt tyckt det var roligt :) Det roliga är ju när man kan spela en massa andra spel också!

2012-01-09 @ 22:30:20
URL: http://mariehsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0