Semester..

Då har vi påbörjat en ny vecka igen! Lilleman är nu 7 veckor och 2 dagar gammal!! =)
I lördags döptes han och sen var det stor fest efteråt!! Skönt att ha det avklarat nu.. Han fick en massa fina presenter också!! Får ta en bild och visa här ikväll!! SKa även visa er bilder från dopet, så fort fotografen mailar dem till mig =)
 
Efter att ha velat fram och tillbaka lite angående resan ner till Slovenien/Kroatien/Ungern nu i sommar så har vi nu bestämt oss för att vi ska åka. Först ville vi inte åka för lilleman hade problem med infekterade hormonplitor plus att det är så varmt där nere i södra Europa! Men han är bättre nu och vi har sett till att alla ställen vi ska bo på har AC!!
 
Så snart bär det av!! Idag var vi och fixade pass till mig och lillen! Skönt att slippa komma  på det i sista minuten!
Jag har även beställt en resesäng idag! Blev den från BabyBjörn, har hört att den är väldigt bra och säker!!
 
Sen har mannen min fixat med tackräcken på bilen så vi kan ha takbox!!
 
Så nu ser vi fram emot att kunna vara med på Dettis bröllop!! Va ju så ledsen för att vi skulle missa det!! Men nu när vi ska åka är vi så här glada!!
 
 
 
 
Ha en bra dag!!
 
/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0