Fredag

Idag var vi uppe med tuppen.. kl 5:21 vaknade jag av att lilleman låg och gjorde gulliga ljud och viftade vilt med sina armar och ben och ville amma! =) Å eftersom vi har en del på schemat idag så var det inte lönt att somna om efter, inte för min del iallafall.. Lillen sussar gott igen!

Idag ska vi till polisen och fixa nytt pass till mig och även lillen ska få sitt första pass!! Jag har inte skaffat nytt pass sen i gifte oss och jag bytte efternamn, så det är på tiden..
Vi va på BVC igår och lillen har gått upp ytterliggare 400 gram sen förra veckan, plus att han har vuxit 7 cm sen han föddes!! not bad!!!
En bild på lillen tagen igår i sin nya pyjamas!! Han är så underbar!! <3
/Selma

Kommentarer
Postat av: Annelie på Elefantnytt

Vilken sötis!

2012-06-08 @ 12:25:25
URL: http://elefantnytt.se
Postat av: neli

ååååååh vilkeeen sööötis =D

2012-06-08 @ 20:13:22
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0