Regnig midsommar

Som ni läste i Selmas inlägg var vi en runda på Väla igår. Det passade oss perfekt, det var 50 % på hela Väla nästan. Shoppade lite smått och gott=) Var hemma vid 8, läste en stund medan jag väntade på mina serier sen kollade jag på serier till kl1. Tyckte det var bäst att ytnyttja kvällen ordentligt med tanke på att jag är ju ledig idag!
Trots detta var jag uppe med tuppen! Har tittar igenom klädsidor lite och tittat på ännu fler serier. Somnade om för någon timme sen och nu ska vi iväg till Coop. Ikväll bli det midsommarfirande INNE med tanke på att det ÖSER ner och har gjort det hela dagen. Ska hem till Mario ch Detti och laga lite mat och fira.
 
 
/Tanja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0