Snart så...

Då var tisdagen också snart slut. Bara 3 dagar kvar att jobba sen är man äntligen ledig! Ska ha semester i 4 veckor. Ska vara hemmai kära Sverige i 3 av dom så jag hoppas verkligen på att det blir soligt och fint!
Ikväll har Sofia varit här och hälsat på. Vi åt kofta och planerade lite. Vi kommer vara samtidigt i Kroatien i sommar så vi bestämde att vi skulle ses lite där och så.
Nu ska jag läsa min Undead-bok lite och sen somnar jag nog rätt snabbt. Är rätt trött! Måste bara säga att jag börjar tröttna på vampyrgrejen lite!
 
Lägger upp bilder på en outfit från helgen som inte kommit upp ännu förresten. Har så klart på mig mina älskade sneakers med wedge. Jeansen och linnet är från shoppingen med Selma i torsdags.=)
 
 
 
/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0