Sneakers med kilklack - Vilken?

För ett tag sen såg jag Isabel Marants gympaskor med kilklackar i någon tidning och tänkte: "Coola". Igår surfade jag rundor på olika skosidor och bestämde mig. Jag måste ha ett par såna! Hittade några kopior (så klart!) och sitter just nu och väljer mellan dessa 2 modeller.
På model 1 gillar jag att den är lite smalare och har snörning. Men det är inte så tydligt att det är kilklack på skon och det är ju kilklacken som är snygg.
På model 2 gillar jag att man så tydligt ser kilklacken och att den är lite rundad där bak men den är väldigt bred framtill.
Hjäp mig! Vilken model tycker ni jag ska välja?


/Tanja

Kommentarer
Postat av: Sara

Modell 1 tycker jag isåfall.Fast egentligen tycker jag ingen haha:P

2012-06-04 @ 08:36:45
URL: http://mammaochhampus.blogg.se/
Postat av: Johanna H Sjöstedt

Tack så mycket!

Modellen till höger tycker jag är snyggast :)

2012-06-04 @ 22:22:00
URL: http://sjostedtss.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken affär/sida ?;)

Svar: Den första modellen är från Ellos och den andra från have2have.se=)
tanjaselma.blogg.se

2012-10-03 @ 21:36:17
Postat av: Linda

:D

2012-10-04 @ 16:59:29
Postat av: Sara

Hej, jag vet att ditt inlägg är jätte gammal men jag blev helt kär i skorna för 799kr. Vet du var man kan hitta sånna?

Svar: Hej! Jag vet tyvärr inte vart man kan hitta sånna nu för tiden annat än Ebay. Jag har dock ett par som aldrig är använda fast dom är lilablå. Intresserad?
tanjaselma.blogg.se

2015-06-04 @ 02:25:05
Postat av: Vilken storlek?

Vilken storlek?

2015-06-08 @ 21:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0