Tungt..

Jaha, det var tisdag igen! Helgen, även måndag gick fort!

Magen bara växer och växer!! jag känner riktigt hur tungt det är nu! nu tror jag kanske jag börjar närma mig att va höggravid!! jisses, min rygg! Men som tur va så ringde min svägerska idag som jobbar på ett spa å sa att de hade en elev där och jag fick 1 timmes avslpannande massage!! VÄL behövligt! Och på måndag ska jag med min lilla mamma till spaet på lite behandlingar och ha en trevlig mor och dotter dag =)

Nu ska jag ta en powernap innan det är dags att bege sig till MVC!!
Slänger upp en bild på magen som vi tog i söndags..




/Selma

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till! Det var ett par år sedan som jag var höggravid men jag minns att sista tiden kändes lite tung :) Men jag ska inte klaga...hade en ganska behaglig graviditet. Men sista månaden ville man bara att barnet skulle komma ut :)

2012-03-28 @ 12:49:32
URL: http://soullfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0