+6

Jaha, fortfarande ingen bebis =( Vi bar väntar och väntar!!

Idag har jag iallafall bokat tid hos frisör för att färga håret =) och evetuellt klippa topparna.. får se vad hon säger, det var inte längesen jag klippte topparna!!

Sen har jag inga andra planer idag.. Igår var jag iväg och köpte mer blommor och planterade i korgar som jag har hängt upp längs med den nya entré gången =)




Måste plantera mer tulpaner i denna rabatten, det kom bara några stycken detta året, förra året var den full!! Kan det kanske va en liten vovve som går och gräver där?? =P



Nu ska jag få i mig lite frukost och kaffe innan jag ska till frisören!

Ha en bra dag!!

/Selma

Kommentarer
Postat av: Elefantnytt

Så snyggt! Gillade husväggen! Så himla snyggt och häftigt!

2012-05-09 @ 14:16:07
URL: http://elefantnytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0