+7

Jaha! Då har det redan gått en vecka över tiden! Jag har börjat lugna mig nu och tänker han kommer när han kommer..

Denna bilden är tagen igår..



Idag överraskade min mamma mig med en mor-dotter dag!! Började med lunch, sen fick jag en present, ett valfritt par skor!! Behövde nya gladiatorsandaler nu till sommaren, eftersom mina andra älskade gick sönder! De va såååå bekväma! så det blev ett par nya idag!! =)  Visar bild senare! Men dom är vanliga svarta, sköna som fan!!

Sen efter shoppingrundan så blev det manikyr och spa-pedikyr för oss båda, vilken var välbehövligt nu! Mina fötter har svullnat riktigt mycket sista dagarna!! såg ut som elefantfötter igår!! Men tack vare stödstrumpor så kan detta lindras!!

Ikväll ska det kollas på fotboll.. HIF mot MFF, spännande!!

/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0