Fågelbajs och hockey

Fredag idag och för en gångs skull ska jag ha fredagsmys. Brukar försöka hitta på något på fredagen och ha söndagsmys istället. Tycker helgen känns mycket längre om man är iväg och gör något fredagkväll.
Skulle faktiskt egentligen åkt in till stan ikväll och tittat på hockey någonstans. Sverige spelar ju mot Ryssland. Men vi bestämde oss precis för att stanna hemma. Kändes skönare!

På tal om något helt annat så bajsade en fågel mig i huvudet idag på jobbet! Haha så sjukt äckligt! Dom säger ju att det ska betyda tur men nja jag vet inte. Tyckte nog mest det var äckligt! haha

Nu börjar hockeyn! Är redo i soffan med chips och landslagströjan=) Heja Sverige!



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha min kompis blev oxå "bajsad på" av en fågel för inte alls så länge sen xD Fåglarna kanske är irriterade denhär veckan ;)



Svar: tack så mkt :)

2012-05-13 @ 14:03:43
URL: http://linnstrakigaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0