Bäst just nu

1.Mina Rock&Republic-kopior. Skönaste skorna jag äger. Inklusive gympaskor;)
2. Stickat tillsammans med skinn. Så Snyggt!
3. Solglasögon. Perfekt om man har en crappy dag. Min Ruth mfl tröja, älskar färgkombinationen.
4. Sneaker wedges. Behöver jag ens någon motivering?
5. Beiga byxor. Bästa köpet på länge. Passar till allt!
6. Vet inte ens vad den blå färgen heter men en favorit är den iaf!
7. Modellen, färgen och mönstret. Denna topp är alltid ett säkert kort!
8. Har äntligen hittat ett par matchande skor till min favorit väska från Paris Hilton.
 

/Tanja

Kommentarer
Postat av: linda

Hehe... men det gör jag ju redan ;)

2012-11-28 @ 20:06:53
URL: http://soullfood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0