En dag på Emporia

Idag har jag varit med mamma på Emporia. Hon hade inte varit där innan och jag börjar tröttna lite på Väla. Hehe konstigt?
Vi shoppade en massa och sprang rundor och hade konstiga saker för oss. Jag köpte massa skor och låte in dom i ett skåp för att slippa bära på dom. Sen när jag skulle hämta dom försökte vi låsa upp massa andra skåp. Inte lätt att se skillnad ju när alla ser likadana ut! hehe Fast det bästa var när vi kom in på Hollister och det står en kille i flipflop innanför dörren och säger till alla som kommer in: "Yo Wazzup? Welcome to the pier!" Haha varför?
Vi avslutade dagen med pizza i Husie så klart.
Nu får vi se vad kvällen har att bjuda på!
 
PS. Shoppade lite från WetSeal med Sara igår också. Har massa kul att visa nu ju! Ska bara fixa datorn, den är som sagt lite störd just nu!

 
/Tanja

Kommentarer
Postat av: Britt

Var kan man köpa en sådan hatt? :)

2012-11-22 @ 12:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0