Frisk igen

God morgon! Då var man frisk igen. Skönt! Snart är det ju helg och har saker inplanerade som jag inte vill missa ju.
Idag börjar jag tidigt. Lyckades för en gångs skull gå upp i tid!
Är förresten så irriterad på Blocket. Har haft en annons uppe om våra Halloween-dekorationer. Tänkte lägga upp den igen igår men då är de inte godkänd. Det är samma annons! När jag mailade dom sa dom bara typ att den skulle inte ens blivit godkänd första gången för det finns text med i bilden. Det står Welcome to the jungle. Så löjligt!
Jaja för att avsluta detta inlägg med lite mindre gnällig ton får ni en bild från vår roliga Halloweenfesten.
 
 
/Tanja

Kommentarer
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

sv: tack för tipset! Jag har med länken i mitt nya inlägg om the mob doctor, så hoppas jag verkligen att den får en full säsong!

2012-11-29 @ 16:15:03
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0