God morgon

Måndag morgon igen. Fast fö ren gångs skulls å känns det inte som det var fredag igår. Det har känts som en lååång helg! Skönt och välbehövligt=)
Igår var jag först en rund ahemma hos min pappa, det var ju fars dag. Sen blev det en runda till Väla och sist lite Mob Doctor:) Har hört att den serien ska lägga ner. Synd tycker jag för den blir bättre för varje avsnitt!
Outfitbild från igår och rescension på tvillingarna kommer upp ikväll. Nu måste jag snabba mig till jobb som vanligt!
 
Är det någon förresten som vill köpa djungeldekorationerna kanske? Det är så synd att bara slänga. Massa jättefina saker och man kan verkligen inreda som en riktigt djungel. Sugen någon?
 
/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0