Helgen som gått

Nu är jag äntligen tillbaka igen. Har inte haft någon ork att sätta mig framför datorn. Speciellt inte igår. Kommer knappt ihåg vad jag bloggade om sist. Har tappat blogglusten totalt. Vädret suger hela tiden och jag somnar kl 8 varje kväll, jag har inte ens lust att klä upp mig och ingen respons från läsare överhuvudtaget. Mycket gnäll så här en söndag men så är det iaf!
 
Jaha helgen som har gått nu då. I fredags var det fest på Hollywood med Dara Bubamara och Ana Nikolic. Det var helt ok, inte mycket mer. Dara var inte så bra som hon brukar och Ana var riktigt kass! Var hemma tidigt på morgonen så igår sov jag i princip hela dagen. Åkte hem till Mario och Detti på kvällen lite och hängde där.
Idag skulle Jag och Selma och Detti fotat nya bilder till bloggen. Jag är sååå trött på den headern vi har nu och vill byta. Men så klart blåser och regnar det så vi får nog skjuta upp det.
 
Ja de var detta gnälliga inlägget. Ska äta frukost nu och hoppa att humöret stiger!
 
 


 
/Tanja

Kommentarer
Postat av: sara

Om inte humöret blir bättre ikväll så blir det garanterat det i morgon, då vi ses=)

2012-11-25 @ 20:18:43
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är inte heller kul att kommentera om man inte får nån respons..

Svar: Jag brukar alltid gå in och kommentera på bloggen som har kommenterat här. Men du är ju anonym, vet inte vem du är? :(
tanjaselma.blogg.se

2012-11-25 @ 23:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0