Panerat bogfläsk med löksås & kokt potatis

Idag var det dags för oss att träffa byns barn och mammor på ÖF, där det även var babysång. Sedan efter ÖF åkte vi till Jacobs kuma (gudmor) och hälsade på och tog en fika innan vi åkte hem igen!
 
När vi väl kom hem så märkte jag att vi inte hade något vatten, så jag gick in på NSVAs hemsida där det stog att det uppstått en akut vattenläcka på vår gata (förmodligen i samarbete med vägarbetet dom gör här).
 
Vattnet kom igång vid 18:30 så först då kunde jag fixa maten och då hade jag hunnit bli riktigt hungrig!
 
Dagens rätt var god. Men slår inte tisdagens fiskgryta..
 
 
Tur att mannen åt efter mig idag! För jag va så hungrig så jag glömde fotta innan jag åt Så fick fota mannens istället...
 
/Selma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0