The Sweet Life - Francine Pascal

Då fick jag äntligen läst min Sweet Life bok. Boken om allas favorittvillingar när dom är vuxna!
Sweet Life tar vid 3 år efter Sweet Valley Confidential slutade. Jessica har nu en 2 årig son tillsammans med Todd som hon också nyligen separerat ifrån och Elisabeth bor tillsammans med Bruce i hans lyxvilla. Steven och Arron har fått en liten dotter och Lila strävar efter att bli tvkändis.
 
Denna boken var faktiskt rikte bra. Vilket var en liten kul överraskning för tyvärr var ju Confidential inget vidare bra. Sweet Life streckläste jag när jag väl börjat. Den innehöll precis lika mycket drama som alla tvillingböcker. Undrar hur många gånger Jessica och Elisabeth Nästan blivit dödade?
 
Bra bok iaf som jag kan rekomendera, till och med till er som inte var besatt av Tvillingarna under er barndom. Den bygger inte lika mycket på att man måste veta och kunna saker om Sweet Valley-gänget som Confidential gjorde.
 
En sista sak utan att avslöja för mycket: Undrar om Francine Pascal har något emot karaktären Elisabeth?
 
/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0