Yikes..

Då var en ny vecka här!
 
Idag står hemmamys på schemat och senare i eftermiddag är det dags för babysim!! =)
Efter babysimmet ska vi åka inom CityGross och hämta upp vår första matkasse!! Ska bli spännande. Mannen skrattade åt mig när jag sa det skulle bli spännande med matkasse. Han är itne ett dugg intresserad av matlagning. Jag älskar att laga mat, men är trött på att komma på vad man ska laga, och har inte riktigt tiden att sitta och leta efter nya recept hela tiden. Så matkassen kommer nog bli superbra!
 
Imorgon blir lilleman 6 månader. REDAN!? Vart tog bebistiden vägen? Han sitter själv nu, snart kryper han väl också? Det är sjukt så snabbt tiden går!
 
Nu ska jag fixa en kopp kaffe =)
 
Ha en bra dag!
/Selma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0