Gårdagens

/Tanja

Kommentarer
Postat av: linda

Svar: Ja jag kan tänka mig att det är många som undrar hur jag ser ut. När man läser någons blogg en längre tid och lär känna personens egenskaper och innersta tankar så vill man gärna sätta ett ansikte på den personen. Man blir helt enkelt nyfiken. Hade varit kul att kunna sätta upp bilder på både mig och min omgivning men i och med att min blogg är lite av en "debattblogg" som tar upp mycket om rasism så är jag orolig att jag ska få massa konstiga människor efter mig. Har varit skonad ganska länge men på min förra blick så vart det för många skumma människor som fann adressen så därför startade jag den här. Den är lite roligare än den andra. Den andra blev så dyster tillslut..hahahaha!

2012-10-22 @ 20:04:47
URL: http://soullfood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0