Kryckor..

Igår, bara 2 timmar innan det var dags för babysim så gjorde jag lite kaffe till mig själv och skulle sätta muggen på sin plats bredvid soffan för att sedan kunnna sätta mig med lilleman i soffan!!
 
Då slår jag såklart i tårna i soffbenet! Detta brukar ju alltid göra ont! men det går ju snabbt över.. Men inte denna gången! Så iväg till VC för läkarbesök. Läkaren misstänkte ingen fraktur och tyckte därför jag kunde avvakta ett par dag med att röntga, för blir de bättre så behöver jag ju inte åka in till hbg o röntga..
 
Anyways.. Jag fick köpa med mig kryckor som jag nu hoppar ´runt med och har sjukanmält mig så mannen är hemma och är föräldrarledig för jag behöver ju hjälp med lilleman..
 
Det är konstigt att en så liten grej som lilltån och tån bredvid kan göra så man inte kan lägga vikt på foten! Jag har knappt ont nu, sålänge jag inte lägger vikt på foten! Så det är skönt iallafall! Men bäst hade varit att slippa detta eländet helt och hållet!
 
Ha en bra dag!!
 
/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0