Men in black 3

Igår såg jag äntligen Men in black 3, elller Men in 3 black som jag råkade säga=)
 
För er som inte vet så handlar den om Agent J och Agent K. Dom jobbar för en topphemlig organisation vars uppdrag är att rädda jorden från olika rymdvarelser.
I 3:an måste agent J åka tillbaka i tiden för att hjälpa Agent K att döda en rymdvarelse så att den inte kan utplåna jorden 40 år senare.
 
Så klart är det alltid mycket humor i Will Smiths filmer, likadant med denna. Tyvärr hade jag alldeles för höga förväntningar på filmen då alla sagt till mig att den var superbra! Tanken slog mig några ggr under filmen "Vad är meningen med detta?". Var redo att ge filmen rätt lågt betyg MEN sen kom slutet och betyget sköt i höjden till topppoäng!
Tänk att ett slut kan ha så stor betydelse...
 
/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0