Fotvård och fika

I förmiddags mötte jag upp Sara i stan. Vi hade bokat tid för fotvård kl 11. För något år sen kunde jag inte alls tänka mig fotvård, gillade inte att folk pillade på mina fötter hehe. När Selma bjöd med mig på min första pedikyr inför hennes bröllop ändrade jag mig direkt. Det var ju riktigt nice och fötterna blev ju superfina efteråt!
Efter pedikyren blev det iaf en fika på Kafferepet. Vi hade planerat att ta lite fina bilder men det började spöregna så fort vi klev utanför döreen så den tanken fick vi ge upp=(
Nu springer jag upp och ner i tvättstugan som en galning och snart blir det nog lite pannkakor till kvällsmat tror jag! Hoppas ni får en rolig lördagskväll!
 
Nya örhänge från Glitters hemliga påse. Passade ju perfekt:)
 
 
/Tanja

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vilken snygg stickad överdel. Me like! Verkligen skitsnygg!

2012-09-30 @ 00:24:47
URL: http://soullfood.blogg.se
Postat av: A L I C I A - aliciaalinnea

Svar; Tack! Ja, det gillar jag också! :)

2012-09-30 @ 12:04:30
URL: http://aliciaalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0