En lugn helg

Då var denna helgen också snart slut. Det har varit en väldigt lugn helg. Hade hemmakväll i fredags och på natten vakande jag med halsont. Har blivit förkyld! Ställde in dejten med Sandra i lördags och sov, vilade och sov. Idag har jag känt mig lite bättre. Var ute och gick en promenad och nu har vi precis ätit våfflor. Något måste man ju unna sig=)
Något positivt med helgen är att jag har haft tid att läsa en massa. Köpte 2 nya böcker för någon vecka sen och i helgen har jag läst ut dom båda. Har inte haft några böcker på ett tag. Nu i helgen kom jag på hur mycket jag tycker och att läsa och hur mycket jag har saknat det! Så innan det är dags att inta soffläge ska jag faktiskt gå in på adlibris och se om jag hittar några bra böcker att beställa. Några tips?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Femtio nyanser böckerna:)

Svar: Jag köpte den första för hundra år sen. Började läsa men kom aldirg längre än hälften!
tanjaselma.blogg.se

2013-04-07 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0