Mc Stojan

Söndag idag och man mår somman förtjänar. Det är så klart festen fel igår hehe.
Var i Malmö med Detti, Valentina och Mario. Mario skulle spela och Mc Stojan uppträda. Festen var rätt rolig, mitt utseende var inte det haha. Trivdes inte alls i mina kläder, byxorna ska packas längst in i garderoben och inte användas igen!
Efter halva kvällen upptäckte vi att det var en fest till på samma ställe. Någon hiphopfest med massa bra hiphop musik. Vi dumpade juggefesten och dansade till hiphop istället. Så längesen! Finns inga uteställen längre som spelar hiphop ju. Så det var ju en trevlig omväxling=)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: linda

Wow!!! Ytterliggare en snygg outfit! Hur mycket kläder har du männska! ;)

Svar: Tack så mycket! haha jag börjar inse att jag ha rnog rätt mycket kläder kanske :)
tanjaselma.blogg.se

2013-04-15 @ 03:08:12
URL: http://soullfood.blogg.se
Postat av: Ehmma Lindqvist

Hej hej! Min pojkvän fyller 24 år den 14:e maj och jag skulle vilja ha tips på saker man kan göra ihop, som även är en överraskning eller någon fin sak man kan ge bort? Har du något förslag? :D Tack på förhand!

2013-04-16 @ 12:06:26
URL: http://pappasunge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0