Pizza på Gröningen

Omöjligt att vakna idag!! Mina ögon vill inte hålla sig öppna!

Jag orkade inte blogga igår. Kom hem vid sju och sen hade jag massa serier att ta igen.
Men innan dess var alla tjejerna på Gröningen i det fina vädret. Det var verkligen supermysigt! Först hade vi planerat att åka till Pålsjöskog och äta våfflor men där var stängt. Då bestämde vi oss för att köpa pizza och äta den slicead på Gröningen vid havet. Efteråt gick vi en kort promenad.
 
Det känns så bra nu när värmen har kommit. Att sitta ute och snacka och äta något hade jag nästan glömt bort hur det känns. Det var ju evigheter sen man kunde göra det sist. Men nu känns det som våren är håär. Nu längtar jag bara till allt blir grönt istället för brunt. (Det har jag kanske sagt redan?)
 
Jag fick också min beställning från WetSeal igår av Selma. Allt passade utom en sak. Ska visa sakerna i ett annat inlägg eller outfitinlägg senare.
 
Nu måste jag äta frukost!
 

 

Kommentarer
Postat av: linda

Låter som en härlig dag!

2013-04-18 @ 23:34:07
URL: http://soullfood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0