The Place Beyond the Pines

Jag vill börja med att säga att där rök 2 timmar av mitt liv jag aldrig får tillbaka!
 
Svårt att förklara vad denna filmen handlade om. Den var uppdelad i tre delar. Första delen handlar om som Luke försörjer sig som artist på en kringresande cirkus. En dag upptäcker han att han har en 1årig son i staden han befinner sig i just nu. Han slutar sitt jobb för att stanna kvar och ta hand om sin son. Han tar en rad dåliga beslut, bla börjar han råna banker för snabba pengar. Under sina bankrån träffar han på nyutbildade polisen Avery.
Andra delen handlar om Avery och hans jobb inom poliskåren.
Tredje delen handlar om Lukes och Averys söner när dom är 17 år.
 
Egentligen känns det onödigt att berätta vad filmen handlar om för jag kommer ändå säga till er att inte se filmen! Det kändes som om jag satt i biosalongen i 4 timmar istället för två. Dessutom blev jag deppigar eoch deppigare ju mer tid det gick. Detta var en otroligt mörk och deppig film. Nää usch!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0