Fruhippa?

Först och främst, bloggande jag inte något alls på hela dagen igår? Snacka om att dagarna går fort!
 
Igår var jag hembjuden till Ann-Marie för lite mys och sen middag på stan. Hon kunde inte följa med när det var min möhippa i Belgrad så hon ville bjuda på middag i efterhand. Som en fruhippa=)
 
Vi började hemma hos henne med lite drinkar. Provade nya Zingo Tropical, såå god läsk. Köp den! Hemma hos henne provade vi massa outfits på henne också. Hittade en fin vit klänning med skärp till och ett par vita sandaletter hon fått av mig en gång i tiden som aldrig blivit använda. Voila, styled by Tanja:)
 
Vi åt på Pub Ro i stan. Super god röding har dom där! Ann-Marie var lite ledsen för dom hade klantat till henne bokning och allt. Hon som hade bokat med bord med dekorationer och allt. Men jag fick en flagga iaf:)
 
Vi avslutade kvällen på Docken med varsin cider. Mycket trevlig kväll och det var verkligen på tiden att vi sågs=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0