JVM Sverige - Finland

God morgon! Idag ställde jag klockan på 7 för jag skulle tvätta men jag stängde av den och somnade om. Så skönt!
Var kanske lite extra trött efter gårdagens bravader. Pappa fyllde år och jag och min bror överraskade honom med att åka till Malmö och tita på JVM. Sverige mötte Finalnd och vann! (Fast jag hade min tröja på mig. hehe Kommer ni ihåg när jag  berätta om att jag trodde den var förbannad? Ni kan läsa här.)
 
Det var iaf en rolig match igår och publiken var verkligen på g. Hejade och gjorde vågen. Vid ett tillfälle viftade hela arenan med sina Sverigeflaggor vilket så rätt häftigt ut!
 
Tror pappselappsen var väldigt nöjd med dagen också:)
 
Så här såg vi ut när vi hämtade upp pappa. Han fattade ändå inte vad vi skulle göra för något haha.

Kommentarer
Postat av: Carruuu

nu har jag publicerat vinnaren till veckans blogg, kika in o kolla om det blev du! :-)

2013-12-29 @ 10:47:55
URL: http://carruuu.nu/
Postat av: Marita

Förstår att pappa blev nöjd.

2013-12-30 @ 13:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0