På bättringsvägen..

Jag började bli förkyld redan lillejulafton, men på juldagen så trodde jag att jag hade fått influensa.. men idag så känns det som det har vänt åt rätt håll och jag känner mig piggare. Dock är jag inte av med förkylningen..
 
På julafton gick min mormors bror bort, vid 86 års ålder. Så jag, lillen och mina föräldrar ska åka till slovenien i samband med detta. mina föräldrar åker redan på söndag men jag och lillen åker på onsdag. Sen är vi där 5 dagar. Min mormor hade 8 syskon att börja med och detta var hennes sista syskon, så nu är hon ensam kvar och det är nog mycket jobbigt för henne. Så vi ska vara mycket med henne.
 
Innan dess så hoppas jag att jag blir bättre med förkylningen och att lillen inte får någon trist sjukdom..
 
Resten av denna veckan blir att vila, vila, vila...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0