Promenad

God morgon god morgon! Onsdag idag och jag känner mig redo för helg hehe.
Igår var jag och Sara ute på en välbehövlig promenad efter jobb. Nu fick vi äntligen pratat lite! Bra att vi pratade av oss för på fredga ska vi ha seriekväll och då blir ju inte många ord sagda.
Nu måste jag snabba mig annars missar jag bussen. Ha en bra onsdag alla!
 
Blev inga bilder tagna igår nrä vi såg vintertråkiga ut båda två. Ni får 2 fräscha sommarbilder i stället. Ååhh vad jag saknar värmen och ljuset!
 
 

Kommentarer
Postat av: Marita

Härliga sommar. Kommer ihåg när dem bilderna togs. Dit längtar jag igen.

Svar: Ja där var verkligen fint!
tanjaselma.blogg.se

2013-12-11 @ 08:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0