Dag 8 - Zagreb

Då är det sista natten här på hotellet. Jag har packat allt jag kan packa idag, sen ska jag packa det sista imorgon när vi är klara att gå.
 
Det har snöat en massa här de senaste dagarna och imorse var jag först lite orolig att vi inte skulle våga oss iväg till Zagreb, men det var inget problem.  Motorvägen var helt snöfri. Dock fick jag åter igen sopa fram vår bil från under snötäcket..
 
Jag måste erkänna att jag var ännu en gång superdålig på att fota i Zagreb, men det blev nån bild iallafall och sen fotade jag shoppingen också! Utöver sakerna på bilderna så fyndade jag en topp på Zara, superifin! Får lägga upp bild med den som outfit en dag sen. För att bara fota den liggandes kommer inte att göra den rättvisa alls.
 
Här är Jacob med sin pappas kusin Ivana..
Kolla tänderna på store killen!!
 
 
Lillen busade och gjorde miner när vi skulle fotograferas =P
 
 
 
 
Köpte fina T-shirts till lilleman och mannen. köpte inte till mig själv för jag redan har ett par. Sen ångrade jag mig!! Så Ivana, ska köpa en likadan till mig och skicka så vi matchar, alla tre.
 
 
 
Nu ska jag försöka sova.
 
/Selma
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tanja

Dom böckerna har jag också :)

2013-02-24 @ 07:11:54
URL: http://tanjaselma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0